تشریح برنامه های دهه کرامت در پرند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تشریح برنامه های دهه کرامت در پرند
 به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر پرند از اجرای برنامه های متنوع در دهه کرامت خبر داد.
زهرا داستانگو در گفتگو با خبرنگار همشهری پرند ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک روز دختر به تمام دختران ایران اسلامی به خصوص دختران شهر پرند، برنامه های دهه کرامت در پرند را تشریح کرد و گفت: برنامه ها و جشن های متنوعی در راستای بزرگداشت دهه کرامت تدارک دیده شده که جشن های میلاد امام رضا (ص) و  ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) از جمله این برنامه ها است.
 وی ادامه داد: جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه (س) با حضور خدام امام رضا(ع)، هنرمندان و همچنین دختران فعال، نخبه و  نمونه شهر برگزار خواهد شد و تلاش ما این است که محیط شاد و مناسبی را برای مخاطبان در راستای گرامیداشت دهه کرامت ایجاد کنیم.
 داستانگو با اشاره به ویژه برنامه‌های امور بانوان شهرداری در طول دهه کرامت، اظهار کرد: در روز ولادت حضرت معصومه(س) جشن ویژه دختران و جشن میلاد کریمه اهل بیت را برگزار خواهیم کرد. همچنین همزمان از مادران و دختران برگزیده که از مخاطبان فعال فرهنگی بوده اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.
تنها بانوی شورای اسلامی شهر پرند با تاکید بر اینکه باید از مناسبت های مذهبی بهترین استفاده را در امور فرهنگی برد، تصریح کرد: اردوهایی یک روزه درون استانی برای بانوان در نظر گرفته ایم و همچنین اقدامات اولیه برای برگزاری همایش تخصصی "دختران و قرآن" و "دختران و خانواده" انجام شده است.
داستانگو اضافه کرد: از سوی دیگر کارگاه های تخصصی ویژه دختران با مشارکت فرهنگسرا، موسسه خدمات مشاوره و موسسات قرآنی با موضوع مهارت های پیش از ازدواج، دوران بلوغ و ... نیز اجرا خواهد شد. 
وی  همچنین از آذین بندی میادین و معابر اصلی شهر  در دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: برنامه های متعددی برای بانوان در نظر گرفته شده که من در اینجا به سرفصل برخی از آنها اشاره می کنم. برگزاری جشنواره «غذا »، اجرای برنامه پاکسازی با موضوع «دختران و محیط زیست» در فاز دو شهر پرند و در پارک فدک، برگزاری برنامه هایی اعم از اجرای نمایش، سخنرانی، برپایی غرفه های فرهنگی به صورت ایستگاهی و نمایشگاهی و نیز برپایی غرفه با هدف ترویج کمک به هم نوعان ویژه موسسات خیریه شهر پرند، بخش دیگری از فعالیت های کمیسیون امور بانوان در دهه کرامت است.
داستانگو با بیان اینکه از هم اکنون غرفه های فرهنگی در پارک فدک برپا شده که با استقبال خوب مردم مواجه شده است، عنوان کرد: این غرفه ها موضوعات فرهنگی مختلفی را شامل می شود.  نمایشگاه کتاب، صنایع دستی، تابلوهای نقاشی، مجسمه های خمیری، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، خوشنویسی و طراحی بخشی از  غرفه های فرهنگی پارک فدک بوده که به همت امور بانوان شهرداری برپا گردیده است. 
وی افزود: در این میان یک سری از جشن های دهه کرامت در مزار شهدا، کانون های فرهنگی مساجد شهر و پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد که قطعا حمایت این کانون ها برای برگزاری جشن ها، فضای معنوی برنامه های دهه کرامت را ارتقا می بخشد.
رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی پرند هدف این برنامه ها را الگو گیری از زندگی ائمه دانست و تصریح کرد: این برنامه ها با هدف بهره گیری از الگوی سبک زندگی رضوی و فضایل اخلاقی حضرت معصومه (س) در سطح شهر برگزار می شود و هدف ما از اجرای این برنامه ها اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان دختران شهر است.
لازم به ذکر است که دهه کرامت از 25 مرداد و همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصوم(س) آغاز خواهد شد و تا 4 شهریور و ولادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 8 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');